reklama

Vešpery No.1

netúžim po žiadnej stigme

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

rovno mi kopijou prebodni bok a srdce

 kopijou, nie rímskych amatérov

bodni ma ty sám

 potrebujem tvoju presnosť

 ...

Pane, vezmi farbičku

 a kresli na mape moju cestu

v tom ťa prosím

 nech sa v pravidelnosti nezacyklim

 ...

aby som nezbieral starý prah na topánky

 myslel na húževnatosť nového hľadania

nech nie som ako osol, čo sa krúti dookola

 len, aby vyťahal vodu zo studne do úplného sucha

 ...

uč ma, správne klásť otázky

 sériu komplikácií denne vymieňať

každé ráno nasadiť obrúčku vytrvalosti

 v dočasnom domove skladať nové súhvezdia

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 ...

prerážať bariéru neba

 nie vertikálnu, ale v horizonte

ďakujem, že podstatné sú len tvoje kritéria

 pomáhaj v cítení hlbokom, nie v sentimente

 ...

predsa túžim po jednej stigme

 prebodni ma kopijou a nechaj vyliať srdce

 ...

Pavol Jakab

Pavol Jakab

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som duša nesmrteľná v jej odraze rozmýšľajúcej stvorenej hmoty podľa archetypu slobody...človek originál Zoznam autorových rubrík:  nájdené veršeriadky v rámemodlitbySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu